zondag 3 januari 2010

Hjemme igjen ;)

Hey folkens,

Na een lange, lange dag reizen ben ik dan weer thuis in m'n eigen kamertje in Noorwegen. Heerlijk! Gisteravond heb ik een hele gezellige avond met vrienden gehad, we hebben lekker spelletjes gedaan, Snuf de Hond gekeken (wat een saaie film zeg, het werd iets beter toen we het geluid uitdeden en zelf de nasynchronisatie verzorgden), op de Wii gespeeld en gekletst.
Vandaag om 7.45 in de auto (thnx for the ride Paul..) naar het vliegveld van Bremen. Vliegtuig naar Torp, bus naar Oslo, trein naar Brumunddal waar Heidi me ophaalde met de auto. De kids hadden me echt gemist, toen ik hier aankwam realiseerde ik me dat ik hun ook wel gemist had. In Italië en Nederland ben ik daar niet zo mee bezig geweest, heb ik gewoon lekker genoten van het moment zelf. Wie ik echt niet gemist heb is de teckel, nee die heb ik écht niet gemist.
Heb net even lekker gedouched, m'n tas uitgepakt, met iemand op skype gekletst (heerlijk vrijuit in mijn eigen kamer luidop zeggen: 'I LOOVE YOUU' zonder dat iemand het hoort voelt toch wel heel fijn :)), en bezig geweest met m'n foto's. Het zijn er maar 600 die ik moet sorteren, no problemo... Pfff
Morgen begint het normale leven weer. School, Heidi helpen het huis weer 'kerstvrij' te maken en het normale ritme weer oppakken. Ik heb er weer zin in. De afgelopen 2 weken waren heerlijk, ontzettend veel gezien, al m'n lieve vrienden en familie weer even geknuffeld en gezien, maar ik ben nu toch vooral weer toe aan een beetje rust, reinheid en regelmaat... ;) Thuis. Hehe.. :)

Ha det bra! Karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten