zaterdag 26 december 2009

Drachten

Hey folkens,

Nou daar ben ik dan weer, in Drachten. Het is alsof ik nooit weggeweest ben. Mijn reis van Rome naar Drachten is helemaal perfect verlopen. Geen vertragingen, in Nederland mooi alle aansluitingen gehaald. En man, wat heb ik Nederland NIETgemist zeg! In de trein had ik echt heimwee naar Noorwegen. Wat een gestresste, onbeschaamde en ongeduldige mensen wonen hier. Sorry dat ik het zo onomwonden zeg, maar ik heb me er echt ontzettend over verbaasd. Nee, dat heb ik toch echt niet gemist. Maar goed, ik zal er niet teveel over uitwijden.. Het is kerst, ik ben lekker bij heit en mem, zie m'n vrienden weer (Huh Karin, je leeeeeft!!) en ik heb lekker vakantie. Ja het is heerlijk om weer in Drachten te zijn. Een hele fijne kerst toegewenst en een gezellige jaarwisseling. En natuurlijk een heel erg gezegend 2010!

Karin

ps: Gisteren heb ik m'n eerste ongelukje met de auto gehad. In Noorwegen rijd ik in een automaat en ik was even niet helemaal goed geconcentreerd toen ik in heit z'n auto weg wilde rijden. Kabaam tegen de garage. De schade valt mee, ik heb alleen het nummerbord eraf geknald. Toch wel even schrikken en ik voelde me zoooo dom.. Sorry heit.. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten