woensdag 20 januari 2010

Kragerø?

Hey folkens,

Ik moet echt eens wat meer tijd maken om m'n blog bij te houden.. :) Wederom even 'n kort berichtje, Johanne zit klaar met de ligrettokaarten en we gaan zo spelen.

Ben bezig met volgend jaar voor te bereiden. Ik realiseer me ineens dat ik al de helft van het jaar ben! Over 'n weekje is het februari, en vanaf 1 juni ben ik vrij. Dan zou ik graag een huis en een baan willen hebben. Maar waar? In elk geval wil ik in Noorwegen blijven, naar Nederland teruggaan doe ik niet meer. Voorlopig niet in elk geval. Noorwegen is groot, mogelijkheden genoeg! Kristiansand is een goede optie, maar ik ben ook verliefd geworden op Kragerø, een schattig kustdorpje aan de zuidkant van Noorwegen, tussen Kristiansand en Oslo in. Om een indruk te krijgen, moet je maar even googelen ;)... www.kragero.kommune.no bijvoorbeeld.

Wordt vanavond vervolgd! Johanne wordt ongeduldig en wil beginnen. Anders is 't een valse start... :D

Tot zo,

Karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten