donderdag 28 januari 2010

Druk druk druuuk!!

Hey folkens :)

Nou ik heb even 'n gaatje gevonden om even wat te schrijven. Ik kreeg steeds een dikke bats huiswerk voor school, werk veel en ben gewoon heel druk met van alles en nog wat! :) Ik ben een hele gedisciplineerde student (voor degenen die mij kennen, ja het is écht waar...) en ik lig bijna op schema. Bijna.. :)

Afgelopen zondag heb ik een concert gehad met de muziekvereniging, een soort generale repetitie voor de noorse kampioenschappen. We hebben wel redelijk gespeeld, foto's van het optreden staan op m'n Picasa. Tsja de noorse kampioenschappen.. Dat is volgende week al! Ik heb m'n ticket geboekt, dus ik ga er met het vliegtuig heen. Samen met Anniken, een meisje van de muziekvereniging. We vliegen donderdagochtend heel vroeg en we hebben vrijdagavond een repetitie. We hebben dus 2 dagen om in Bergen rond te kijken, vrijdag naar de beste orkesten van het land te luisteren en te relaxen. Zondags ga ik weer terug met de bus, dan rijd ik met een andere muziekvereniging uit Brumunddal mee.

Gisteren met de 2 jongsten op pad geweest. We zijn met de sparken (rollatorsleëen) naar hun opa en oma geweest, hebben daar wafels gegeten en toen door het bos weer terug. Voor de kids een ontspannen tochtje, voor mij een uitputtingsslag. De sparks kun je in elkaar schuiven zodat het een hele grote slee wordt. Met 2 zitjes. Je voelt hem al aankomen... Man ik heb me het lazarus geduwd! Maar we hebben veel lol gehad en het was heel gezellig. En goed voor m'n conditie ;)Helaas hiervan geen foto's..

Nu ga ik even douchen, m'n foto's op picasa zetten en dan me klaarmaken voor de muziekvereniging, wordt over half uurtje opgehaald. Moet opschieten zie ik. Ga maar gauw, doeg!

Karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten