dinsdag 15 december 2009

Weekendje Oslo

Hey folkens,

Even weer een update. Wat een prachtig weer hebben we hier zeg! Lekker ijskoud, prachtige sneeuw, een mooie blauwe lucht en een heel vrij en wijds gevoel. Ik ben druk bezig met m'n voorbereidingen voor Italië en mijn vakantie in Nederland. Batterijen opladen, nieuwe veters in m'n bergschoenen, m'n columns en huiswerk bijwerken, treinkaartjes kopen en m'n tas inpakken. Het is een gek idee te bedenken dat ik volgende week rond deze tijd in Rome rondloop. Maar ik heb er vooral heel erg veel zin in.

Om alvast weer even wat aan elkaar te wennen (:)) hebben Elisa en ik afgelopen weekend een heel gezellig weekendje in Oslo gehad. We hebben eens even flink de toerist uitgehangen. Over het operagebouw lopen, naar een kerstmarkt in het nationaal volksmuseum, lekker rondstruinen, uit eten in een kebabrestaurantje en vooral heel veel kletsen. Het was heel gezellig ;).. Foto's staan op mijn picasa en op die van Elisa. De link naar Elisa's picasa staat op mijn picasa. Oslo is een mooie stad. Heel veel winkels, je loopt van het ene winkelcentrum in het andere. De zonsondergang was indrukwekkend en maakte me echt even stil. Een echt genietmoment, in de kou over het fjord uitkijken naar de prachtige kleuren. Magisch..

wat korte nieuwtjes:
- Heb in de bieb cd's gehuurd, en heb echt een hele mooie van Lene Marlin nu! Nieuw ontdekt.. Heel mooi :)
- Ik had vandaag verreweg het hoogste cijfer op een leestoets van bergenstestenniveau. Ik was eigenlijk de enige die hem ruim gehaald had.. Yo! :)
- Vanavond ga ik naar een soort kerstgebeuren met een kerstman en kinderen die in het hooi springen en heel veel liedjes zingen. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet verwachten, maar ik zal m'n camera meenemen en er later wel meer over vertellen.
- M'n column voor de Kontaktlinjen is klaar en opgestuurd. Morgen ga ik die voor de X-Streamnews schrijven en voor www.placement.no.
- Zijn er nog dingen die ik niet moet vergeten mee te nemen naar It en Nl? Laat het me dan even weten :)


Dag mensen! Tot snel in Nederland!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten