woensdag 9 december 2009

Noorse les

Hey folkens.. :)

Kom ik op school vandaag, hebben we helemaal geen les! Dus nu zitten we met z'n allen in het computerlokaal. Mooi even de tijd om hier 'n kort berichtje te plaatsen, een boek bij de boekwinkel te bestellen en mijn studentenkaart te regelen. En dan daarna maar even met NorskPluss bezig, een noors lesprogramma.

Gisteren was ik zo flink. Ik had een hele lekkere appeltaart gebakken voor Heidi, die ze vandaag mee zou nemen naar een vergadering. Maar na het avondeten vonden de kids dat ze die eerst even moesten proeven, dat vond ik zelf eigenlijk ook wel, dus toen hebben we de hele appeltaart maar opgegeten. 's Avonds heb ik dus nog maar eentje gemaakt... :)

Het leven is zo fantastisch mooi jongens! :) Genieten jullie er net zo van als ik? ... :)

Karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten