zondag 21 maart 2010

Sneeuw

Hey Folkens,

21 Maart 2010. Lente? Nou hier nog niet echt... Toen ik vanochtend wakker werd en naar buiten keek werd ik verrast door een heuse sneeuwstorm. Schapen hebben we hier niet, dus de hoop op lammetjes had ik al opgegeven. Maar ik werd toch wel een beetje blij van het bruine verdorde gras dat hier en daar weer tevoorschijn kwam. Maar nee. Zeker 20 cm nieuwe verse witte koude sneeuw. De lente laat hier nog even op zich wachten.. Gelukkig is het niet heel erg koud meer dus ik heb goede hoop dat het gras deze week wel weer tevoorschijn komt.

Afgelopen week heb ik het druk gehad. De kids zijn allemaal ziek geweest, hun ouders zijn veel weggeweest en gisteravond had ik een concert waar ik echt nog even voor moest oefenen. Gelukkig is alles goed gelukt. Ik heb goed gespeeld gisteravond, niet perfect, maar ik ben er heel tevreden mee. De kids zijn weer een beetje beter en ik ben vanavond eindelijk even lekker vrij.

De komende week heb ik het wat rustiger. Dat is maar goed ook, want dan kan ik mooi mijn vakantie naar Denemarken voorbereiden. Zaterdag ga ik met het vliegtuig via Kopenhagen naar Aalborg, om 10 dagen bij m'n grote liefde door te brengen. Hoe fantastisch kan een vakantie zijn? :) Ik hoop dat het in Denemarken al lekker lente is. Als ik dan hoor hoe m'n moeder zonder jas op het balkon een kopje thee kan drinken en m'n oma mailt dat ze de eerste lammetjes al heeft gezien én dat de eerste kivietseieren alweer gevonden zijn, dan voel ik me toch écht nog wel een friesin :)

Ik ga even lekker een filmpje kijken die ik bij de bieb heb gehuurd (The Aviator), ben benieuwd... Daag allemaal,

Karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten