zaterdag 27 februari 2010

Vinterferie

Hey folkens,

Tijd voor 'n update :) Wat ontzettend heerlijk, zo'n vakantieweekje. Ook al heb ik dan niet echt vrij, de familie is veel weg, er worden leuke dingen gedaan, heerlijk eten gemaakt en iedereen functioneerd in een lagere versnelling. Ik ook dus. Heerlijk! Ik slaap elke dag uit tot 12 uur, klooi de rest van de dag een beetje aan en zo gaat de week voorbij. Vandaag ben ik naar Lillehammer geweest. Ik had zin om er even uit te gaan, vind het altijd heerlijk om in de auto te rijden en Lillehammer heeft een gezellig centrum. Er was niemand die meewilde, dus ben ik alleen gegaan. Hindert niks, daar geniet ik altijd extra van! Ik heb een kleinigheidje voor mezelf gekocht van m'n verjaardagsgeld, heb lekker koffie met chocoladetaart gehad in een bakkerijtje en daarna boodschappen gedaan. De terugweg was het spannend rijden, veel sneeuw en wind; slecht zicht, glad op de weg, rustig rijden... :) Maar 'k ben weer veilig thuisgekomen.
Afgelopen woensdag ben ik trouwens naar de bios geweest met de kids. Olsenbanden, ik heb me slap gelachen. Een soort noorse 'Kameleon', heeeerlijke film! (Heit die móet je echt zien, zal kijken of ik hem op DVD voor je kan bestellen ;))

Verder nog nieuws? Geloof het niet echt.. 20 Maart heb ik een huiskamerconcert bij Jeanine, dan moet ik piano spelen. Moet er nog even flink voor oefenen, heb de lat voor mezelf heel hoog gelegd. Maar dat is ook wel goed, ik kan het best. ;)
Ik ben verliefd :) Ow ja! Ik heb gisteren een ticket geboekt om christian te bezoeken. In de paasvakantie (ja hier in Noorwegen maken ze daar gewoon 'n week vakantie van...) ga ik een week naar hem toe. Van 27 maart tot 5 april. Gezellie :)
M'n kamer is een zootje. Moet nodig eens opruimen. Overal kleren, papieren, glazen, tassen... Ja dat ga ik zo eerst maar even doen.
Nou dat was het even. Vi snakkes snart! Ha det bra til neste gang!

Karin

1 opmerking:

  1. Hoi,

    Klinkt lekker zeg, lekker lang uitslapen en rommelen. Ook lekker in de stad hangen en koffie drinken :) Miste al een update, maar gelukkig stond er weer een nieuwe op, vind het altijd zo leuk om te lezen! Hier alles prima, vandaag weer start van nieuwe periode op school, nieuwe ronde, nieuwe kansen ;) Hard aan mijn scriptie werken :s Daag!

    BeantwoordenVerwijderen