dinsdag 2 februari 2010

brrr!


Hey folkens,

Het is niet zo grappig om met dit weer een klusje te doen wat ik zojuist gedaan heb.. Ik heb een hele, echt hele grote stapel brandhout naar binnen gesjouwt.. M'n linker-arm-spierbal heeft het zwaar te verduren gehad. Bovendien is het -20 graden buiten en dan krijg je van die neushaarbevriesverschijnselen... koud! Nu heb ik 2 hele schattige rode wangen, steenkoude benen en een loopneus. Ik ga nu douchen en eigenlijk heb ik een hele grote mok warme poeiermolke nodig. Moet ik die daarna maar even maken ;) Maar, ik heb er wel een heel zelfvoldaan gevoel aan over gehouden. Ik heb namelijk een hele mooie constructie gemaakt van al dat hout. Ik zal er zo wel even een foto van maken. ;)
brrr...

Groetjes!!
Karin ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten