zaterdag 21 november 2009

WC Schaatsen in Hamar

Haai mensen :)

Afgelopen week was ik de krant aan het lezen, en merkte dat de Noren nogal kunnen opscheppen over hun nationale sporthelden. Pfff, dacht ik. Dat moet ik eerst maar eens zien. Helaas hadden al mijn vrienden andere plannen voor dit weekend, dus ben ik maar alleen afgereisd naar het vikingsschip in Hamar. Mooie ijshal hoor. In de ijshal was het niet moeilijk om landgenoten te vinden. Ik heb me aangesloten bij een paar friezen, te herkennen aan de vlaggen die ze aan de tribune hadden gehangen. Het was heel gezellig! De prestaties van de Nederlanders vielen wat tegen, maar 2 baanrecords, een leuke sfeer en leuke nieuwe mensen ontmoet :) Ik mocht zelfs een friese vlag mee naar huis nemen! Zo lief :) Ik heb hem heel trots op m'n muur geprikt :)...

Ha det ;)

Karin

Op de foto's: Het vikingsschip in Hamar, de ijshal van binnen ennn... Chad Hedrick die zijn schaatsen uitdoet... :)



1 opmerking:

  1. OP de achtergrond allemaal nederlanse reclameborden: aegon en sunweb.nl !!!

    BeantwoordenVerwijderen