woensdag 23 juni 2010

Nederland

Hey iedereen,

Lang geleden, maar nu maar weer eens een berichtje. Momenteel verblijf ik bij Christian in Denemarken. We hebben 2 heerlijke en ook drukke weken in Nederland gehad, en nu dus in Denemarken. Veel familie bezocht, vrienden, m'n ouders waren 25 jaar getrouwd, we zijn met m'n pake en beppe op de boot geweest, hebben zoute haring gegeten, zijn lekker wezen fietsen en hebben een leuke tijd gehad. Ennn in het vliegtuig naar NL heeft Christian me ten huwelijk gevraagd!! Ik heb uiteraard ja gezegd en in september gaan we trouwen, in Denemarken. Ik ga me nu snel klaar maken, want we gaan zo de kerk bekijken waar we onze trouwdienst zullen houden. Heb er zin in!! ;)

Groetjes, Karin

ps, zal wat vaker kortere berichtjes plaatsen

1 opmerking:

  1. Hallo Karin,

    Nou wat leuk dat je je blogspot adres achterliet in het gastenboek, nu kan ik wat van je/jullie avonturen mee krijgen daar in Denemarken en Noorwegen. Het zijn prachtige verhalen en leuk weer even zo,n heel ander land met zijn eigenheid.

    Hier groeien de "met jouw woorden "babykipjes als kool. We houden ze nog even in de ren, i.v.m. roofvogels.
    Je kunt me nu ook terug vinden, kun jij ook op de hoogte blijven met alles van hier. Wanneer gaan jullie trouwen in september, wat hardstikke leuk. Doe je vooral ook de groeten aan Christian,

    De groetjes van hier uit Friesland, Pauline (natuurlijk ook van Hans).

    BeantwoordenVerwijderen