dinsdag 29 juni 2010

Denemarken



Heyy :)

Oh wat een heerlijk weer is het! 30 Graden vandaag! Christian en ik zijn heerlijk aan het genieten. We zijn vandaag naar het strand gefietst, we hebben een grote duin beklommen, gepicknickt met koude pizza, en heerlijk genoten.

Voor allen die het nog niet gehoord hadden, 18 september 2010 gaan Christian en ik trouwen, hier in Denemarken. We zijn nu druk bezig met het voorbereiden daarvan. We hebben een prachtige kerk voor de kerkdienst aangeboden gekregen, hebben veel mensen die ons helpen en we hebben er ontzettend veel zin in! Het is fijn als je weet wat je wilt, als mensen behulpzaam zijn.

Wat betreft mijn baan, dat ligt nog even stil tot zover. Ik hoop volgende week naar Kristiansand te kunnen gaan en zo een baan te kunnen zoeken. Maar de mensen die ik daarover moet spreken kan ik tot zover nog niet bereiken. Maar goed, vi fa se :)

Ga nu maar weer verder solliciteren. En even kijken op de website van trouwassecoires:)

Daag! Liefs,
Karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten