zaterdag 22 mei 2010

eindelijk groene bomen...

Hei alle sammen,

Endelig, endelig wat groene bomen! Heerlijk! Het is warm deze week, rond de 20 graden of meer en in 1 week is de natuur veranderd van een bruine dooie boel in een bloeiende groene massa. Heerlijk! Ik geniet er echt van. Heb gisteren lekker onkruid gewied, ga er maandag weer mee verder. Het voelt wel goed om weer eens lekker met korte mouwen buiten te lopen en mezelf in te smeren met zonnebrand. Ik geniet er echt van na die lange winter...

Over een weekje is mijn werk hier klaar. Ik ben bezig m'n kamer op te ruimen, spul weg te gooien wat weg kan, m'n kleren uit te zoeken en m'n tas in te pakken voor mijn reis. Want de reis gaat vrolijk verder... Eerst reis ik naar vrienden in Horten, ik haal Christian op van de boot en dan logeren we bij hen. Op 2 juni vlieg ik dan naar Nederland. Ik logeer bij m'n ouders voor 2 weken en dan reizen we weer naar Denemarken. En daarna weer naar Noorwegen. Wanneer precies weet ik nog niet, dat hangt er vanaf of ik een baan heb dan of niet. Ik reken daar wel op... Ik heb inmiddels zoveel sollicitaties openstaan, dat die baan wel moet lukken. Ik zie er nu echt naar uit om weer even naar Nederland te gaan. Een weekje is ineens heel snel, yes :)

Ik ga nu even naar buiten, van de mooie natuur genieten. Zal ook wel even wat foto's maken. Ik heb rust van binnen. Ik geniet van dit leven, van Noorwegen. Ook al is de toekomst helemaal open en crazy en heb ik over een week geen huis meer, ik vertrouw erop dat alles in de handen van God is, dat Hij ook nu voor mij zal zorgen, net zoals hij dat in de laatste jaren heeft gedaan en dat geeft heel veel rust. Ik ben benieuwd wat voor wending m'n leven nu weer gaat maken, spannend! :)

Nou genietze van het mooie weer, en tot snel!
Karin

1 opmerking:

  1. Nieuwe avonturen liggen in het verschiet! Je bent een mooie Ka die niet kiest voor de geijkte paden. Ik hou er van. X

    BeantwoordenVerwijderen