dinsdag 20 april 2010

Update april

Heyy allemaal,

Nou hier istie dan eindelijk, de update! Ik zal proberen het wat kort en bondig te houden.

Over mijn vakantie in Denemarken. Dat was een heeerlijke onderbreking van mijn werk hier in het huis en vooral van de winter. In Denemarken bloeiden de krokussen, de sneeuwklokjes, scheen de zon én ik was natuurlijk samen met de liefde van mijn leven. Hoe rijk kun je zijn! Een paar foto's heb ik op Picasa gezet.

Verder ben ik nu druk bezig met van alles en nogwat. Hier even 'n overzichtje.
- ben bezig een baan te zoeken in o.a. Horten en Kristiansand. Vanaf 1 juni ben ik arbeidsledig (werkloos) en ik moet toch een baan hebben. Dus daar ben ik druk mee bezig.
- begin juni kom ik (waarschijnlijk samen met Christian) naar Nederland. Ik ben daar tot waarschijnlijk 18 juni, dus 2 weken. Maar dat ligt nog niet vast. 't Is de voorlopige planning. Ik moet in Nederland een hoop dingen regelen. Ik ben nu o.a. bezig mijn spullen te verkopen op Marktplaats, want ik kan gewoon niet alles meeverhuizen naar Noorwegen. Ik heb o.a. een mooie boekenkast, bed, mijn nostalgische groene stoel, een wereld aan boeken, 4 tuinstoelen met kussens en nog veel meer te koop. Voor interesse: mail me even naar jovality@hotmail.com. :) Of kijk even op marktplaats.
- marktplaats dus, daar ben ik steeds druk mee bezig. alles online zetten. voelt gek om zo m'n hele hebben en houden weg te doen. Maar tis goed, voelt goed :)
- aanstaande zaterdag mijn grote taaltoets. spannend!
- de sneeuw is bijna weg. De boeren zijn weer op het land aan het werk, alles wordt omgeploegd.
- heb nu wekelijks pianoles, want mijn medeleerling, waarmee ik de weken afwisselde, heeft haar arm gebroken met langlaufen.
- heb een tv met bank op mijn slaapkamer gekregen, best lekker! :)
- ik ben geloof ik beetje verslaafd aan lekker noors knackebrod met leverpastei en augurk! hmmm jammie :)
- hoorde laatst een visie over Nederlanders van wat oude noorse mensen. Als er een huis ergens in de bergen is waar je alleen maar kunt komen door 2 dagen te lopen (een onmogelijke plek om te wonen dus) dan kan dat alléen maar een nederlander zijn die daar woont. :)
- we hebben de trampoline weer opgezet, ik móet nu elke avond verplicht op de trampoline met de kids...
- heb mijn lidmaatschap van de kerk in Drachten opgezegd. Ben nu officieel van niks meer lid in nederland.
- heb nog geen bericht over mijn diploma's. Hoorde laatst dat zoiets best wel 4 maanden kan duren!

Nou verder weet ik 't even niet. Het gaat goed met mij. :) Ik voel me gelukkig en ik mis Nederland helemaal niet. :)

Gharoeten!!

Karin

1 opmerking:

  1. Hoi! Leuk weer wat te lezen, ook al is het lekker zakelijk ;) Heb even op marktplaats gekeken wat je erop hebt gezet, het is dat ik net te ver weg woon, anders had ik die boekenkast direct bij je opgehaald :) erg mooi en die van mij begint te klein te worden... Maar ja wat wil je met een schoonmoeder die in de bieb werkt. Ben echt benieuwd hoe je banenjacht gaat verlopen! En als je naar NL komt, ben ik toevallig vrij die 2 weken... naja moet officieel heel hard aan mijn scriptie werken, maar heb nu een goede reden om net even wat harder voor die 2 weken te werken! Dan kan ik mooi een week richting friesland komen om jou en mijn tante op te zoeken! Geniet nog lekker van je laatste 2,5 maand! En tot snel! Groetjes, Elisa

    BeantwoordenVerwijderen