zaterdag 25 december 2010

Kerst

Hey allemaal!

Het is lang geleden dat ik iets gepost heb op mijn weblog. Maar er is in die tijd ontzettend veel gebeurd!!




Op 18 september 2010 zijn Christian en ik getrouwd in Nykobing Mors, Denemarken. Onze families en vrienden waren aanwezig en het was een prachtige dag. Een week na de bruiloft zijn we weer terug gereisd naar Noorwegen, waar we ons eerste appartementje betrokken hebben. Een prachtige appartementje in een groot huis van 4 appartementen op het eiland Helgoya, een prachtig uitzicht, maar ook afgelegen en ver van m'n werk. Daarom besloten we na een paar wegen toch maar te verhuizen naar Hamar, een grotere plaats. Daar is mijn werk, daar is veel meer te doen voor Christian, daar zijn scholen en meer werkgelegenheid. Het was even wat hectisch om gelijk weer te verhuizen, maar we zijn inmiddels lekker geïnstalleerd en heel blij met het besluit dat we genomen hebben. Sinterklaas hebben we in Nederland gevierd en nu zijn we lekker samen, genieten van onze eerst Kerst samen in ons eigen appartementje, met prachtige sneeuw buiten, heeerlijk genieten! :)

Nu zijn jullie weer even wat op de hoogte. Ik zal vanaf nu weer wat regelmatiger een berichtje plaatsen hoor.. En wat foto's erop ook! :) We zitten nu de film van the A-team te kijken en er staat een kalkoen van 6 kg in de oven. Voor ons 2en :) We wensen jullie ook allemaal net zulke fijne dagen toe als dat we zelf hebben.

Groetjes! Knuffel van Karin Tondje :) En Christian zegt: hi!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten