maandag 2 augustus 2010

Thuis in Noorwegen..

Hai allemaal,

Daar ben ik dan weer, na een onderbreking van 2 maanden, terug in mijn geliefde Noorwegen... Het voelt heerlijk om hier weer te zijn. Met de glanzende graanvelden, de prachtige luchten, de mooie heuvels, het water... Ik geniet met volle teugen!
Ik verblijf tijdelijk bij goede vrienden. Ik ben nog steeds bezig om een baan te zoeken en het vordert wel, maar ik ben nog niet aangenomen. Op 18 augustus heb ik een sollicitatiegesprek als assistent-verpleegkundige waar ik veel van verwacht. We zullen zien.. Voor nu ben ik op zoek naar werk voor de komende vier weken, misschien als schoonmaakster, er lopen meerdere dingen dus dat komt ook goed.. :)

Voor vandaag heb ik genoten van een supervermoeiende fietstocht (gezweten als regen), zit ik nu lekker rustig in m'n kamertje en ruik de geur van versgebakken brood. Het is heerlijk om te verblijven bij mensen met een enorme groentetuin, met zelfgebakken brood, met melk die diezelfde ochtend nog gemolken is en met lieve, geïnteresseerde, christelijke mensen die als familie voelen. Het enige wat voor mij moeilijk is, is dan m'n verloofde in Denemarken is en dat ik hem heel erg mis. Maar dit is de laatste keer alleen in Noorwegen, over 2 maanden zijn we getrouwd en kunnen we lekker samen van het mooie Noorse leven genieten..

Ok, tot zover voor nu.

Vi snakkes :)

Groetjes,
Karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten